Sikeres vásárlás, gratulálunk a döntéséhez! Viszont mielőtt nekilátna a Kollekció olvasásának, egy egyszeri ajánlattal készültünk Önnek.

Kérjük, MINDENKÉPPEN kattinson vagy az igen vagy a nem gombra/linkre, hogy le tudjuk zárni a megrendelését!

Szeretnénk Önt támogatni, ha komolyan gondolja, hogy felturbózza a vevőszerzését!

Ha számottevő online bevételekre számít a vállalkozásából, akkor az ExtrémMarketing Konferenciák videói ugrásszerűen fogják emelni a profitját!

Extrém Konverzió Konferencia

A létező legprofibb és leginnovatívabb landing oldalak és sales oldalak neuromarketinges trükkjei.

Sokszorozza meg a feliratkozói és vevői számát az egyszerű, de bámulatosan működő technikák alkalmazásával!

Extrém Listaépítés Konferencia

Az online és offline adatbázisépítés sokszorosan bizonyított, kreatív megoldásai, melyekkel óriási listát fog tudni építeni.

Ha alkalmazza az Ügyfélgép koncepcióját, akkor ráadásul ingyen hirdethet bárhol – ugyanis a Gép ki fogja termelni már aznap a saját hirdetési költségét!

A két, teljes napos konferencia AZONNAL NÉZHETŐ VIDEÓFELVÉTELEI (mintegy 14 órányi anyag) most az eredeti 54.000 Ft + áfa helyett mindössze 9.900 Ft + áfáért az Öné lehetnek – de csak amíg ez az ablak nyitva van!

Kattintson az alábbi gombra, ha hozzáírhatjuk az eddigi rendeléséhez ezeket a videókat is (vagy kattintson alatta a kihagyom linkre, ha nem kíván élni ezzel az egyszeri ajánlattal):

Ha még több infóra van szüksége a döntéshez, itt találja a két konferencia tematikáját

Tipp: A plusz (+) ikonokra kattintva le tudja nyitni az egyes előadások részletes leírását.

Extrém Konverzió videók:

1) CRO: Konverzió-Hajhászás (Szász Mátyás)

Az értékesítési tölcsér – konverziós pontok feltuningolása lépésről lépésre

Sarokszámok: Mi számít jó konverziónak feliratkozáskor, értékesítéskor – mikor lehetünk elégedettek?

Mit és hogyan mérjünk – stratégiai gondolkodásmód és KPI-ok (kulcs mutatószámok)

2) Mágikus Konverziós Titkok (Schlingloff Sándor)

Minden ezektől működik (vagy nem működik)

A legtöbb online vállalkozás csúnyán megszegi ezeket a vastörvényeket

Ebben az előadásban felsoroljuk az összes általunk ismert alapelvet, amik rejtve vannak a háttérben, mégis ezek képesek brutális konverziót eredményezni

3) Extrém Feliratkozási Folyamatok (Szász Mátyás)

A hirdetés → landing oldal → csali → feliratkozás folyamat már rég elavult. Ezzel 2016-ban nem lehet jó konverziókat elérni…

Mutatjuk, mi van helyette, mik azok a konkrét folyamatok, amik nekünk idén szó szerint taroltak! (pl. hideg piacról, Facebook hirdetésre akár 80,28%-os feliratkozási konverziót hoztak)

4) Árazz Jól - Keress Többet! (Weiser István)

Az egyik leggyorsabb módja a konverziónövelésnek, ha különféle árazási stratégiákat tesztelünk. Egy-egy termék árát átírni, csomagajánlatokat kitalálni pár perc, mégis az eredmény akár sokszoros is lehet.

Ebben a vieóban Weiser Istávntól láthat konkrét, trükös, máshol nem hallott stratégiákat – amiket nagyon könnyű lesz megvalósítani!

5) A Pillanat Varázsa (Laczkó Balázs)

“Bárkitől lehet kérni bármit – csak nem bármikor…”

Hogyan lehet konverziót növelni úgy, hogy a megfelelő pillanatban kapjuk el a potenciális vevőinket a hirdetéseinkkel? Hogyan tudjuk eltalálni, mikor áll kész az érdeklődő a vásárlásra?

6) Landing Page Csúcsra Hangolva (Szász Mátyás)

Na, itt jönnek a konkrét tippek és trükkök – azok az apró módosítások, amiket hazaérve azonnal meg fog tudni csinálni a feliratkozási oldalain.

Az ördög a részletekben rejlik – az elvégzett módosítások hatása pedig egymást fogja erősíteni.

A feliratkozási konverziója ezekkel a módszerekkel könnyen megduplázódhat!

7) A Kosárérték-Növelés Legújabb Módszere (Domán Zsolt)

Egy innovatív technológia, melyet kifejezetten az Online Katapultos srácok kérésére építettek be a SalesAutopilot (MailMaster) szoftverbe – azóta minden várakozást felülmúltak az eredmények a bevételek tekintetében!

Ezt a módszert a konferencia pillanatában maximum egy tucatnyi profi használta eddig Magyaroroszágon!

8) Első Vevőből Újbóli Vásárló (Kollár Kata)

A konverzió növelés nem ér véget ott, hogy megszereztük a vásárlónkat, és leadta az első megrendelését.

Az igazi profit az élettartam érték növelésben van. Úgyhogy a kérdés az, hogyan lesz egy érdeklődőből első vevő, és az új vevő hogyan adja le minél hamarabb a második és további rendeléseit?

9) Brutális Értékesítési Oldalak (Schlingloff Sándor)

Az értékesítési oldalak esetében olyan apróságokon múlik a konverzió, hogy hol van a vásárlás gomb (CTA), milyen színű, az értékesítési videó alatt van-e zene, milyen színű az oldal, használunk-e erőteljes szavakat, stb.

Minden apróságon végigmegyünk – az előadás végére a végletekig kihegyezett értékesítési oldalai lesznek – itt még papíron, de ha hazamegy, akkor élesben is!

10) Neuromarketing és Manipulatív Szövegírás (Szász & Schlingloff)

Sokan azt hiszik, hogy egy értékesítési szöveg sikere azon múlik, hogyan fogalmazunk. Ez tévedés!

Megmutatjuk, mi az igazság ezzel szemben, felfedjük annak titkát, hogy valójában mitől fog konvertálni egy szöveg, hogyan kell befolyásolni a vevők TUDATALATTIJÁT!

Ezen kívül adunk Önnek 136 (!) bevált címsormintát, és az úgynevezett “power words” gyűjteményünket is megkapja – csupa erőteljes szó a maximális hatékonyság érdekében!

11) A Konverzió Kozmosz (Rényi Zsolt)

Hogyan lehet befolyásolni a konverziót a honlapokon és értékesítési rendszereken kívüli tényezőkkel.

Ha képesek vagyunk kicsit tágabban gondolkodni, a nagy képet nézni, akkor a konkurenseink számára csoadszámba menő eredményeket fogunk tudni úgy elérni, hogy a módszerünk nem lesz másolható…

12) A Facebook Jolly Joker (Buzás Zsolt)

A konverziónövelés első számú titka (avagy a legelső konverziós pont) a megfelelő célpiac.

Van egy vadonat új trükk, amivel olyan új piacokat találhat a Facebookon a cégnek, melyek legalább olyan jól fognak konvertálni, mintha csak a legjobb régi vevőinek hirdetne!

13) Haladó Technikák (Szász Mátyás)

Top secret módszerek. A többit a videóban.

14) Digitális Profit (Kerek István)

A látogatottság-szerzéstől a vevőszerzésen át az utánkövetésig – mi mindent kell tenni a profit maximalizálása érdekében.

15) A Vákuum Hatás (Csont Attila)

Amikor egy ügyfélnek kinyílik a pénztárcája, addig el kell vinni a vásárlási folyamatban, ameddig csak lehet – ezért létrehozunk olyan egykattintásos upsell folyamatokat, amik valóban maximalizálják az egy kampányból, egy ügyfélgépből megkereshető összeget.

Íme a technikai kivitelezés és a pszichológiai háttér egyetlen előadásban!

16) A Legális Pénznyomda (Szász & Schlingloff)

Hatalmas bejelentést tettünk ezen a napon:

Itt mutattuk be először a közönségnek azt a rendszert (PDP Ügyfélgép 2.0), ami hideg piacról, fizetős hirdetésekkel képes volt 80%-os feliratkozási konverziót is produkálni úgy, hogy közben a saját reklámköltségének dupláját termelte vissza.

Ezt imádni fogja!

Extrém Listaépítés videók:

1) E-mail lista építés - akár a NULLÁRÓL! (Szász Mátyás)

Mit rontanak el azok, akiknek bár van érdeklődőkből és ügyfelekből álló adatbázisuk, de MÉGSEM keresik meg vele az éves bevételüket legalább még egyszer? Végzetes tévedések és az egyedül működő stratégia.

A többlépcsős értékesítési modell – Kapcsolati hőmérő – Mitől “jó” egy lista? – Milyen listákra van egyáltalán szükség? – Mekkora az elég nagy lista, avagy mikor kezd el dőlni a pénz?

Hogyan építünk listát? Mi kell hozzá és mi nem kell hozzá?

2) A kvalifikált vevővonzás tudománya (Schlingloff Sándor)

Hogyan szűrheti ki és vonzhatja magához az arctalan tömegből a LEGJOBB ügyfeleket?

Nem “akárkikből” akarunk listát építeni, hanem azokból, akik akarják a kínálatát, meg tudják és meg is akarják fizetni. A LEGJOBB érdeklődők vonzásának és lenyűgözésének lemásolható, következetesen megismételhető stratégiája.

Számos élő példa a legkülönfélébb ajánlatokkal való listaépítésre.

3) Az Extrém Listaépítő Technikai Eszköztára (Csepregi Balázs)

Honnan lehet tudni, hogy milyen irányból kerültek az adatbázisunkba azok, akik idővel a legjobb vevőinkké váltak?

Ha ezt ugyanis ki lehetne deríteni, Ön pontosan rá tudna jönni, hol vannak most is azok, akik a legtöbb pénzt tudnák hozni a cégének.

Mert ha listát építünk, nem mindegy, milyen minőségű lesz a lista.

Csupán azzal, ha tudná, honnan jönnek a legjobb vevői, legalább 35-50%-kal meg lehetne növelni a cége forgalmát egy éven belül!

4) ESETTANULMÁNY: 43 nap alatt 18,13%-os listanövekedés önköltségen (Domán Zsolt)

Domán Zsolt egy “katapultos”, gyakorlatias esettanulmányt fog hozni, ami betekintést enged az Online Katapult egyik háttérrendszerébe. Ez a folyamat pumpálja a friss vért a cégük szívébe, ez a folyamat az, ami automatikusan és önköltségen szerez új email címeket és új első vásárlókat. Ez az, ami biztosítja azt, hogy az évi 3-4 nagy-nagy-nagy kampány (új termékek bevezetése) folyamatosan NÖVEKVŐ eredményt hozzon majd az Ön cégébe.

5) Feliratkozók százai naponta - INGYEN! (Szász Mátyás és Schlingloff Sándor)

A legbrutálisabb értékesítési stratégiák sem érnek SEMMIT, ha nincs elegendő TOP minőségű ügyféljelöltje, akik felé értékesíthet. Nincs mese: a jelölteknek TÖMEGESEN kell érkezniük…

Meddig tudna egy napi 30.000-50.000 Ft-os hirdetési keretet jó szívvel finanszírozni?

A válasz egyszerű: Ameddig csak akarja!
…mert mutatunk Önnek egy módszert, egy stratégiát, amelyet alkalmazva a hirdetésre költött pénze azonnal (a nap végére) megtérül. Ez azt jelenti, hogy egy kisebb forgótőkével annyit hirdet, amennyit csak akar. A határ csak a piac nagysága… Érti ezt?

6) Facebook rajongótábor építése (Buzás Zsolt)

Szívet dobogtató Facebook és adatbázis építési stratégia. Hogyan többszörözheti meg mindkét média hatékonyságát a kettő tudatos összehangolásával?

Igazi finomságok: olyan trükkök, módszerek és titkok jönnek ebben az előadásban, amiket néhány óra munkával alkalmazhat és szinte azonnal többszörös hatékonyságot eredményez.

A Facebook az új listaépítés! Megmutatjuk, hogyan hangolja össze az e-mail és blog kommunikációjával!

7) Sci-fi marketing (Weiser István)

Valódi esettanulmányokat fog hallani a videóban – olyat is, ami kirobbanóan működött, és olyat is, ami totális kudarc volt.

Ha Önnek nem csak online üzlete van, hanem foglalkozik hagyományos, offline kereskedelemmel is, akkor kincset fog érni, ha megismeri ezeket a gyakorlatban kipróbált listaépítési módszereket!

8) Folyamatos, kiszámítható bevétel - Erről álmodott! (Schlingloff Sándor)

Milyen módokon vehet ki pénzt a listájából, mégpedig 100%-ban AUTOMATIZÁLTAN? Különféle bevételi lehetőségek a listából és a konkrét módszertan, ahogyan ezeket a forrásokat kiaknázhatja.

A jelöltlista vásárlási dinamikája – Az ügyféllista vásárlási dinamikája – A vásárlás előkészítése – Az igénykeltés művészete – A vásárlás elősegítésének eszközei és számos további automatizálható stratégia.

9) Extrém listaépítési módszerek - amikre SOSEM gondolna! (Szász Mátyás)

Váratlan, de rendkívül jól működő listaépítési stratégiák “ömlesztve” – igazi csemegék…

Az elméje fel fog forrni a rengeteg inspirációtól!

Ne hagyja itt ezeket az innovatív, naprakész anyagokat – meg tudná velük többszörözni a konverziós számait és az adatbázisa méretét!

Kattintson az alábbi gombra, és egészítse ki az eddigi rendelését az ExtrémMarketing Konferenciasorozat két napjával (vagy kattintson a gomb alatt lévő kihagyom linkre, ha nem kíván élni ezzel az egyszeri ajánlattal, de akkor már csak 27.000 Ft / alkalom áron fog tudni hozzájutni a videókhoz a későbbiekben):